lauantai 2. helmikuuta 2013

Virkattuja pitsiruusuja

Ette ikinä arvaa kuinka kipeäksi sitten lopulta tulin :( Tukuttain mennyt nenäliinoja ja särkylääkkeitä joita en yleensä suostu syömään ja antibiooteista jo pikku hiljaa apua odotellen..Vaikka eiväthän nuo lääkkeet tätä flunssaa pois vie, vaan aika ja lepo. Mulla olisi pitänyt olla sairaalassa se nukutusta vaativa toimenpidekkin mutta sekin nyt sitten siirrettiin turvallisuus syistä. Aikuisiällä en muista tämmöistä duhaa sairastaneeni ja toivottavasti on taas moneksi vuodeksi sairastettu! Minulle tämä toimettomuus on yhtä kidutusta...mutta aina välillä kait pitäisi muistaa "jaksaa" rauhoittua :)

Enhän kokonaan malttanut olla pois kameran luota kun sattui niin hyvin tuo kuvauskohdekkin tuohon tupsahtamaan ja särkylääkkeitten vaikutus vielä pelaa :D Minun äitini on kova tekemään käsitöitä ja niin tännekkin lähti  lanka ja virkkuukoukku mukaan!(Olen siis kaikesta flunssasta huolimatta pojan kanssa täällä reissussa,mitä äiti ei lapsen eteen tekisi ;) ) Ohjeesta alkoi syntymään aivan ihania roosan ja valkoisen värisiä pitsiruusuja <3 Itse en ole käsitöistä juurikaan kiinnostunut, siis niitä tekemään, kovasti kyllä arvostan muiden saavutuksia! Askartelen aina sillöin tällöin kyllä, mutta ihanaa kun on tuommonen äiti joka osaa tehdä langoista jotain kivaa ja kaunista :) Lapset ovat saaneet vauva aikoina aina mummon tekemät villapuvut, tytöt ihania neulemekkoja ja jalkoihin ei ole ikinä tullut kylmä kun lämpimiä villasukkia alkaa tupsahtelemaan syyspimeillä <3 VILLASUKAT ihan parhautta!! :)

Nyt vaan sitten kovasti miettimään mihin voisin hyödyntää noita kauniita virkattuja ruusuja... Laittakaa viestiä jos itsellenne tulee mieleen joku hyvä vinkki... Minulla jo muutamia ideoita on mutta ei ihan vielä sitä kaikkien ideoitten äitiä ;)

 
Tässä kummankin värisenä. Minulle "tilasin" 4 valkoista ja 2 roosaa.
valkoinen,kaunis <3


Tästä ajatus on kyllä lähtenyt sitten suuremmaksi (niinkuin yleensä :D ) ja nyt en malttaisi odottaa tervehtymistä että pääsen ostamaan matonkuteita ja saan lattioille kauniit virkatut matot!! Ihan huippua!! <3 Toivottavasti pysytte terveinä ja nauttikaa huomisesta sunnuntaista, kotoilkaa ja lötkötelkää :)

2 kommenttia:

  1. Ihania :) Mie taas teen jotain käsityötä koko ajan. En vaan osaa olla tekemättä. Noista olen nähnyt mm. tyynyliinoja, pipon ja kaulaliinan koristeita... Miltein mitä vain voi kukkasilla koristaa. Tuo siun idea on vallan mainio. KOitahan nyt van ensin parantua kunnolla, niin jaksat sitten touhuta <3

    VastaaPoista
  2. Mie olen Kikka huomannu et sie oot kyllä erittäin taitava käsistäsi, toi on semmosta puuhaa mistä oon kateellinen, mie en vaan jaksa noin pitkäks aikaa rauhottua ja oottaa valmista :D Siksi on onneksi tommossia käsityö ihmisiä jotka sitten voi mun ideoita muuttaa todeksi sillä aikaa kun mie jo oon toisissa puuhissa ;) Mikä ihanampaa ja ARVOKKAAMPAA saada jotain oma tekemää vaikkapa lahjaksi tai perinnöksi <3 Kiitos noista vinkeistä, hyviä vinkkejä ja heti tulikin mieleen et kun saan ne matot niin josko sitten sohvatyynyihin laittais noita ruusuja :) Mutta niinkuin sanoit niin parantelen ensin...

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3