maanantai 31. elokuuta 2015

Vauvakutsu kortit :)


Mulla on ilo ja onni saada pitää tulevan ensimmäisen lapsenlapseni vauva kutsut <3 Olen ihan innoissani tästä! Kortit askartelin viime viikolla ja sujautin postiin perjantaina! Itse juhlat sitten juhlitaan syyskuun loppupuolella ja niistä sitten postailen tänne vauvantuoksuisia kuvia ja vaaleanpunaisia ihanuuksia.
Tiitiäinen joksi olen masuasukin ristinyt on siis prinsessa, ainakin ultran mukaan ja toivottavasti myös synnytyksen jälkeen, koska muuten taitaa olla aikasta röyhelöillä kuorrutettu poika :D
Minä nuorena isovanhempana olen tästä pienestä ihmeestä vielä itsekkin hämmentynyt, onnellinen ja mietin kuinka paljon voikaan sitten sitä nyyttiä rakastaa. Tuleeko isokin itku kun sen pieni hentoinen sormi tarttuu omaan... <3
Miltä tuntuukaan halata omaa poikaa ja onnitella lapsensa syntymästä... Vastahan tuo itse syntyi ja makasi alastomana mahan päällä hapuillen turvaa ja lämmintä syliä.. IIKKIS..
En malttaisi oottaa enää :)

Mutta tosiaan niistä korteista tuli tämmöiset. Kutsuun kirjoitin yllä olevan runon sisälle ja päälle painoin leimasimella kuvia, (uusi juttu tuo leimasin mutta mielettömän näppärä), muutamia helmiä,  silkkinauhaa ympärille rusetiksi ja yksinkertaisen hempeä kortti oli valmis <3






 Juhlien järjesteleminen on kyllä mukavaa, eikä tämmöisiä juhlia joka vuosi pääsekkään suunnittelemaan. Mukavaa kun on ihana miniä joka antaa toteuttaa näitä mun keksintöjä <3


 Se oli nyt sitten tämän kesän viimonen päivä. Huomenna ensimmäinen virallinen syyskuukausi, tervetuloa kirpsakka kuulas syksy <3




10 kommenttia:

  1. Niin suloiset kutsut <3 On tämä elämä ihmeellistä ja olen vuorenvarma, että kun vauvan syliisi saat, niin kyllähän siellä mummi vallan höperöityy toisesta pienestä suloisuudesta. <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3 Voit olla varma että tämä mummi on aivan myyty tuolle tulevalle ihanuudelle!!! :) On hienoa päästä mummiksi <3

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihanat kutsut ♡
    Luulenpa, että miniä on vain tyytyväinen kun autat häntä. Kukapa ei haluaisi mukavaa ja avuliasta anoppia.
    Oikein hyvää tätä viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Askartelu on yks lemppari puuhista, niin rentouttavaa ja näkee nopsasti työnsä tulokset :) Toivon että miniä tykkää ja osaan pitää rajan liiallisen tuputtamisen välillä :D Joskus olen aika innokas.. hmm.. Tunnelmallista ensimmäistä syysviikkoa sinullekkin :)

      Poista
  4. Söpöt kutsut ❤️ Ihanaa että saat järjestää vauvakutsut ja tuo tuleva mummous pukee sinua juhlallisella tavalla ❤️ Ihanaa syyskuuta ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle <3 Ja ihanaista ja tunnelmallista syyskuuta sinne myös!!! :)

      Poista
  5. Onpa suloiset kutsut, juhlistakin tulee varmasti aivan ihanat! <3 Minä tein leimasimilla meidän hääkutsukortit aikanaan, se todella on näppärää ja siistiä puuhaa :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat kutsukortit. Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  7. Suloiset kutsut on ja varmasti tulee mukavat juhlat! :)

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3