maanantai 1. joulukuuta 2014

Jouluarvonnan voittajat!

Nyt ne on arvottu. Tämän kertainen arvontatapa oli semmoinen, että meillä jokainen vuorollaan sanoi numeron ja minä sitten siitä laskemaan kelle onni osui kohdalle. Rehellistä ja simppeliä! Mutta ette arvaa kuinka oisin teille kaikille nuo sukat suonut. Ihania kommentteja ja kyllä taitaa nuo villasukat olla monellekkin aika rakkaat :)
Lukijoita on tullut monen monta syksyn mittaan tänne lisää ja jokaisesta olen yhtä iloinen, kiitos siitä teille <3 Jatketaan yhdessä eteenpäin ja toivottavasti seuraavaksi voittaja olet sitten sinä ;)

Happystarhome toivoi sinisiä villasukkia kokoa 38 ja SariM luonnonvalkeita villasukkia kokoa 39 ja ennen joulua postiluukusta semmoiset molemmille siis kolahtaa!!!!! ONNEA ja jouluiset halit <3

Yhden joululahjan haluan tässä samalla blogiltani luovuttaa positiivisesta kannustamisesta ja ihanista kommenteista, tsemppauksesta ja kauniista kehuista sekä kirjoittaa omaa ihanaa blogiaan nimellä Arjen helmiä eli Krisse, kiitos sinusta siellä :) Villasukkaa tulossa <3

Tänään ensimmäinen työpäivä sairasloman jälkeen ja nyt iltasella vielä tein tähtiä (nyt just tuntuu että tähti askarteluista kiintiö on saatu ääriään myöden täyteen :D ) joten toivottelen hyviä unia kaikille ja palataan taas.
Muistakaa olla kilttejä, tontut vahtii...
P.S Laitelkaahan voittajat osoitteita mulle sähköpostiin katja.sorvali@luukku.com


5 kommenttia:

  1. Onnea voittajille! Varmasti tarpeellinen lahja jokaiselle ♥

    VastaaPoista
  2. Voi ei, kyyneleet nousi mun silmiin, kun luin sun kirjoitustasi! Kiitos Katja! Olen ihan sanaton. Mutta onnea arvonnan voittajille!

    VastaaPoista
  3. Mukava palkinto näin joulun alla,kiitos kovasti <3 laitankun sinulle heti osoitetta tulemaan :) onnea muillekin :) touhukasta tiistaita :)

    VastaaPoista
  4. Onnea voittajille! :)

    Ihania taloja olette tehtailleet! Ihanaa joulukuun alkua sinne teille! :)

    VastaaPoista
  5. Hei! Olipa todella kiva piristys tähän päivään kun tulin katsomaan tänne blogiisi ja huomasin että olin voittanut nuo ihanat villasukat! Onnea myös muille voittajille! Laitan sinulle nyt saman tien postia. Ja oikein lämmintä joulun odotusta Katja sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3