lauantai 29. marraskuuta 2014

Lyhtytalojen tunnelmaa..






Näitä pikkuruisia taloja varten siellä metsässä kävin kykkimässä silloin yksi päivä :) Mulla on uusi talokin, tuo harmaa ihanuus, mieheltä nimipäivälahja!! <3 Olen kyllä ihan myyty näille talolyhdyille, mielettömän tunnelmallisia.

Tänään on vatkattu ja värjätty pikeeriä ihan urakalla ja koristeltu piparkakkutalon osia. Lopputuloksen postailua tulossa, mutta voin jo etukäteen varottaa, että tää ei oo mun juttu. Ei hirmusesti ole tullu tehtyä, mutta harjoitus tekee mestarin :D Mutta mukavaa oli tyttöjen kanssa puuhailla <3

Saunan lauteilla istuu muutama puolukka poski ja olohuoneen sohvalle asti tuoksuu jouluinen saunatuoksu, joten tämä tyttö lähtee rentoutumaan ja pesemään tomusokerit tukasta :)
Huomenna startataan viime vuoden tapaan adventtikalenteri ja saas nähdä mitä ylläriä tiedossa teille!! Villasukka arvonta päättyy huomenna iltasella, keidenköhän onnellisten jalkoja lämmittää tänä talvena mun äidin tekemät villasukat?! Onnea jokaiselle ja kiitos kaikista kommenteista mitä olette sinne laittaneet <3
Huomiseen ja hauskaa lauantai-iltaa!!

9 kommenttia:

  1. Talolyhdyt ovat ihania!
    Sain vuosi sitten siskoltani kolmen lyhdyn kokonaisuuden ja minulla se on esillä koko ajan.
    Mukavaa ja rentoa illan jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu aivan myyty noille pikkuruisille taloille ja haaveissa semmonen korkeampi harmaa vielä, mutta onhan se joulu ensi vuonnakin :D

      Poista
  2. Ihana mökkikylä! Minäkin tilasin muutaman mökin postimyynnistä...toivottavasti jouluksi ehtii tulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tunnelmallisia tuossa keittiön ikkunalaudalla :) Oli vaan hankala kuvata kauempaa niin tuli vaan lähikuvia! Peukkuja että saat omat ennen joulua <3

      Poista
  3. Talot on niin ihania, mulla on yksi iso peltitalo keittiön hyllyllä ja tähän olen sisälle laittanut valot, näin sitä ihailen ♡
    Poika pyysi leikkiinsä parkkitaloksikin jo, ihmetteli kun ei äiti suostunut :D
    Ihanaista adventtia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa äiti tiukkana nyt eikä antanut lapselle haluamaansa :D Tänään lähen hakemaan adventti kuusen tuohon eteisen lipaston päälle ja siivoillaan lastenhuonetta, siinäpä adventti sunnuntain puuhia <3

      Poista
  4. aivan ihania noi talolyhdyt <3 minulla ei ole vielä yhtään tuollaista,pitäisiköhän lisätä joululahjatoiveisiin ;) hyvää ensimmäistä adventtia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinulle, oikein hyvää adventtia!! <3 Voiko tuon parempaa joululahjaa saada ;)

      Poista
  5. Kauniita talolyhtyjä! Todella tunnelmallisia. :)

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3