keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Höpö Höpö Höpöttelyjä

Heissan! Mitä teille kuuluu?
Mullahan oli tossa keväällä tapana aina välistä päivitellä mun kuulumisia liikunnan ja painonhallinnan saralta ja upsista... nyt on mennyt "hetki" viimeisistä kuulumisista :D
Silloin odottelin sitä piinaa ja paniikkia kylään, mutta taisikin käydä niin, että jätin sen kohdan kokonaan väliin ja siirryin suoraan täyskatastrofiin ;) Tai ehkä jonkun mielestä, mutta ei minun sitten kuitenkaan!
Mie vaan menin lomalle...täydellisesti :)
Olin syntymäpäivälahjan ostossa eilen Prismassa ja kortti hyllyllä sitten löytyi semmoinen osuva teksti, että oli pakko ostaa...

Heiiiiiii...huumorilla tästäkin selviää!!!
Mulla ei oo huono olo eikä edes omatunto :) Pari lisäkiloa olen nyt kesäiloa saanut, mutta en ole huolissani siitä vaan ihan reippaasti kaikkine läskeineni lähden taas elokuun alusta kuntoilemaan ja uimaan ja kävelemään ja mitä taas keksin.. Jos nyt ottaisin hirmuisen paniikin ja sen piinan tähän päälle, huomaisin vielä joulun allakin makaavani tuossa sohvalla korvapuusti mahan päällä :D
Mulla on ollut aivan kaikkien aikojen parhaimpia kesiä, enkä aio sitä pilata murehtimalla mitä jätin tänä kesänä tekemättä vaan nyt vaan kävi niin että suunnittelemani marjan syömiset kyllä toteutin mutta kermavaahdon kanssa ja lenkkeilytkin lähinnä jäi tuohon kotimetsään, mutta mitäs sitte? Kyllä mie täältä taas nousen, kuin feenix lintu tuhkasta ja aloitan sitten kun ollaan kiinni arjessa ja puuskutetaan tuulessa syksyn lehtien tippuessa puista ja aion silloinkin olla yhtä onnellinen kuin nyt <3
Tsemppiä kaikille yhtä epätäydellisille hieman pyöreimmille naisille ja ihan kaikille, jotka samojen asioiden kanssa kamppailee ;)

3 kommenttia:

  1. Näin se vaan menee, että tekee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu... Sillälailla täällä päässä mennään!! Kesätauko "kunnon kohottamisessa ja painon pudotuksessa" Syksyllä taas isovaihde silmään ja menox!! Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä sinnekkin suuntaan <3 Kyllä se rennolla otteella menee paremmin kuin pakkopullana :) Hyvää syksyn odotusta!!!

      Poista
  2. Näin me teemme :) Kiitos kommentista <3

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3