maanantai 26. syyskuuta 2016

Pikku vessa!

Plääh mä olen nykyään kyllä aivan mahdottoman surkea bloggari :/ TAAS on viikko vierähtänyt, kun tänne asti pääsin. Onhan näitä seli seli selityksiä mutta näillä mennään nyt! :)

Toivottavasti teidän viimeinen Syyskuun viikko on alkanut kivasti?! Mä vaan hämmästelen että kohta on jo Lokakuu ja oikeesti ei jouluun oo enää kun alle 3 kuukautta!!! Ootteko lahjoja ostellu? Minä aloittelin tuossa muutamia viikkoja sitten ja tänä vuonna itsetehty lahja on entistä korostuneempana lahjana meillä paitsi lapsille :) Olen selaillut netistä ideoita ja on kyllä  paljon kaikkea ihanaa mitä voi lahjaksi ihan itse tehdä. Mä ainakin arvostan kovasti itsetehtyä lahjaa ja mikä sen parempaa terapiaa on kun keskittyä askartelemaan jotain kivaa ♥

Mutta nyt mun ihanaan löytöön kirpulta!!!! Mä en oo oikein kirppari ihminen. Kaipaavasti katson muiden esittelyjä aina kirppareilta, mielettömiä juttuja löytäneet ja itse kun sinne menen ehkä noin kolme kertaa vuodessa on tulos nolla ja pahamieli :D Oiskohan vähän syytä siinäkin etten siellä tosiaan käy niin usein, ei kai kukaan sieltä joka kerta mitään löydäkkään vaan täytyy olla tutkana usein paikalla.
Yhtenä päivänä oli sitten ilmeisesti kuu ja tähdet sopivalla paikalla taivaalla että mulle kävi onni ♥ Tää kaappi nökötti yhden kirpputorin seinällä mua varten! Se suorastaan huusi mulle että mä oon just se millä kesytän teidän kaaoksen siellä vajaa kahden neliön kopissa mitä joku kutsuu vessaksi :D
Ja se myynti puhe meni läpi. Kirpun täti kantoi käsivammaselle sen oikein autoon asti ja siinä  me köröteltiin hymy huulilla kotiin yhdessä!
Mua harmittaa etten tajunnut ottaa ennen kuvaa aivan järkyttävästä sekametelisopasta tässä seinällä ennen. Avohyllyt, ei enää ikinä! Vieläpä kauhean pyökin värisenä, jäi maalaminen joskus vaan aikomukseksi...hih... Mutta nyt on niin hyvä!!
Ei se seinäkaapin myötä sen suuremmaksi tullut mutta sata kertaa viihtyisämmäksi, ainakin sata :)
Tapettia ei tarvinnutkaan vaihtaa, pyyhenaulakot sopii kun nenä päähän edelleen ja nuo valkoiset korit pääsi vihdoin kassista ulos minkä olin jo kevään kynnyksellä kantanut kotia.  Joskus ajattelin istuttaa niihin pikku kukkia terassille roikkumaan, nyt ajattelin niiden olevan ihan täydelliset pumpulille ja topsipuikoille. Useampana vuonna joululahjaksi saatuja lasipurkkeja hyödynnetään pinni ja hiuslenkki säilytykseen ja iso paperikassi olohuoneesta saikin sisäänsä vessapapereita oikein kasan! Sen idean nappasin yhdestä kauniista blogikodista, kiitos Marika ;)


Kyllähän se niin vaan on että kun kaikille asioille on oma paikkansa, se tekee jo oman osan viihtyisyydestä. Mulla mieli lepää kun on siistiä. Kaaoksessakin eletään välillä ja se on vaan elämää  mutta kyllä ne parhaimmat fiilikset lähtee siististä puhtaasta kodista ♥

Kivoja viimeisiä Syyskuun päiviä sinne ruudun taakse jokaiselle ♥ Palataan...




22 kommenttia:

  1. Ihana kaappi ja todella rauhallisen näköinen vessa.
    Ihana toi vaippapino tulla hyllyllä ❤️😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sydämellä tehtyäsyyskuuta 26, 2016

      Kiitos ❤ Nyt on ihana avata vessan ovi kun ei hyllyt notku vastaan jo ovelta täynnä rojua! Täytyy mummilassa varautua kunnon pinoilla vaippoja �� Ihanaa päivää sulle!!

      Poista
  2. Hei, mistä olet ostanut nuo valkoiset korit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :) Korit ostin viime kevään kynnyksellä Kouvolalaisesta sisustusliike mocasta! Niillä oli näköjään tarkoituskin olla eteisen naulakossa puoli vuotta ennen käyttöä :D

      Poista
  3. Aivan ihana ytö ja just hyvä tuohon tilaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, olen niin mielissäni tästä löydöstä ♥ Kivaa päivää!

      Poista
  4. Ei voi sanoa, kuin että täydellinen tuohon vessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan täydellinen! Mä oon kyllä nykyään oppinut kärsivällisyyttä siinä etten tee paljon huti ostoksia niinkuin joskus ennen kun ei malttanut ootella kohille just sitä sopivaa vaan osti aina toiseksi parhaimman :D Ihminen kehittyy.. Muksaa päivää ♥

      Poista
  5. Ihana pikkukaappi! <3 Sopii tosi hyvin noille sijoilleen :) Sievä tuli pikkuvessasta!
    Terv. myös minivessan omaava ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vessasta tuli kaapin myötä viihtyisä tila jonka oven avaa nykyään mielellään :) Teillä on se lautaseinä niin ihana ja kiitos paperikassi vessapaperisäilytys pussina ideasta ;)♥ Tunnelmallista syyspäivää sulle ♥

      Poista
  6. Onpa kaunis ja käytännöllinen pieni kaappi. Se on kuin tehty tuohon paikkaan. Mahtava löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää löytö oli just eikä melkein :) Kiitos ♥ Kivaa keskellä viikkoa päivää!!

      Poista
  7. Ihana seinäkaappi <3 Sopii oikein kivasti tuohon vessaan :) ja vitsi miten kiva idis on tuo paperipussi wcpapereiden säilytykseen ;) Kivoja syyskuun viimeisiä päiviä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Tykkään!!! Juu tuo paperikassihomma on kiva, nyt sille on aina käyttöä!!! :) Ihanaa päivää ♥

      Poista
  8. Voi, miten ihana kaappi, kelpais mullekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin tästä löydöstä niin iloinen. Näin sitä vaan löytää kun aikansa jaksaa ootella sopivaa kohille :) Ainakin joskus... Mukavaa päivän jatkoa ♥

      Poista
  9. Oletpas tehnyt hyvän löydön ♥ Sopii tosi hyvin tuonne teidän pikku veskiin. Sinne saa nyt kaikki pikku jutut kaappiin hyvään järjestykseen. Kivat myös nuo valkoiset korit ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta ja tällä kertaa ihan itte :D Kiitos ♥ Korit selvästi oli tarkoitettu tuohon hommaan koska ei ikinä päässyt terassille, olen iloinen että säästin niitä :D Ihanaa päivää sulle ♥

      Poista
  10. Hyvännäköinen! Mulla vaan pisti silmään tuo vaippapino, täytyyhän mummolassa olla varavaipat <3

    VastaaPoista
  11. Löysin blogisi ja heti oli vastassa 2 neliön vessa....ihan kuin meillä. Remonttia kovasti kaipais, mutta pieni mikä pieni.
    Laitoin itseni lukijaksi ja laitan lukulistalleni blogiini.
    Ole hyvä ja tee sinä samoin, lukulistalle ja omaan blogiisi blogini osoite, olen myös Blogit.fi

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3