tiistai 8. maaliskuuta 2016

♥ Naistenpäivä ♥

Tänä iltana kaiken antaneena ja lyhistyneenä väsyneenä mutta onnellisena sohvan nurkkaan oli pakko kuitenkin tarttua kameraan, räpsästä vähän noin niinku sinnepäin pari valokuvaa ja tulla toivottamaan sinulle erittäin ihanaa naistenpäivää ♥
Olin aamun töissä ja illan lapsenlapsen kanssa kärrylenkkeilemässä ja seisomassa räntäsateessa mäen alla kun miniä ja kuopus tukka putkella viiletti mäkeä alas... Olin hupsun onnellinen siinä takki märkänä seistessä, koska tajusin kuinka ihania naisia ja niiden alkuja mulla onkaan elämässä, yksi uusi tulokas tyttären masussa kasvamassakin ♥
On äiti, jolle voi aina soittaa, vaikka kuinka pahalla mielellä tai millä asialla, on tyttäriä joiden kanssa saa tyttöillä kun tekee mieli, on mukava miniä, yksi jo perheenjäsenistä, on ystäviä eri mausteilla ja persoonilla, on ihania blogi naisia joiden kanssa saa kikatella ja ihania sisustussiskoja joista saa hyvän mielen kivoista kommenteista  :) ♥
Eipä sitä aina tarvi mennä sen syvällisemmäksi!! Tänään kuitenkin kaikista mukavin tunne oli saada olla nainen mun miehelle joka ihanasti ojensi kukkapaketin mun kohmeisiin sormiin kotia tullessa, oli laittanut kynttilät palamaan ja saunan lämpiämään. On se vaan niin onnellisen naisen mies ♥

12 kommenttia:

  1. Ihanaa naistenpäivän iltaa ♡♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ilta oli mukava kyllä ja onneksi joka päivä on vähän niinku meidän naistenpäivä!!!

      Poista
  2. ♥ voi vitsi, että se osaa nää jutut ♥

    VastaaPoista
  3. Myöhästyneet hyvän naistenpäivän toivotukset:)

    VastaaPoista
  4. Myöhästyneet naistenpäivän toivotukset sinulle ihanainen nainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä me vaan ollaan niin ihania kaikki ♥ :)

      Poista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3