sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Sunnuntainen tervehdys :)

Iltaa vaan :)
Meillä  viikonloppu vaan hujahti jonnekkin, mutta ei hätää, lapset lomailee ensi viikon <3
Lapsi vieraita olikin taas talossa kolme kappaletta omien lisäksi, joten touhua ja tekemistä riitti jokaiselle.
Hämähäkit ja muut öttiäiset on kerätty tänään suurimmaksi osaksi kasseihin odottamaan ensi vuotta, mutta vielä vähän oranssilla fiilistellään, kunnes sitten kohta ne levikset repee ja joulua alkaa pukkaamaan ovista ja ikkunoista ;)
Kävin äsken himpan kurkistelemassa muiden sisustushullujen blogeihin ja siellä monessa kodissa jo täyttä paahtoa vedetään joulua esiin.. Oonko mä täysin ymmälläni tästä, vai mikä on, että vähän niinkun pidättelen itseäni :D Muina vuosina kun olen yksikseni  hieman häpeillenkin joulua touhottanut jo syyskuusta (varmaan elokuustakin) niin nyt kun olen löytänyt niitä muitakin "touhutonttuja" niin itse tässä nyt olen jäänyt seisomaan vähän niinkuin sormi suussa. Mutta ihanaa se on <3 Nyt mä kuulun johonkin joukkoon :)

Koko viime viikon metsästin ClasOhlsonilta semmossia ihania tekstitauluja. Oli nimittäin sitte ihan hirmuisen edullisia verrattuna muiden liikkeiden hintoihin! Alle kympin!!!  Ja juu, huomasin kyllä, että muutkin oli edukkaat taulut huomannut, koska sitten kun niitä viimein tuli sinne myyntiin niin viimosen kerkesin saamaan puhelinvarauksella...
Nyt siis onnellinen taulun omistaja :)




Täällä satoi viikonlopun aikana lunta ja osa vielä maassa on pysynytkin <3 Kyllä lumi on yksi suuri tunnelman nostattaja tuossa joulun odotuksen ajassa ja eilen makailinkin sängyllä ja tunnelmoin katsellessa ikkunasta ulos isoja tippuvia lumihiutaleita!!! On tää vaan ihan parasta vuodenaikaa <3

Tänään siivosin eteisen kaapit ja naulakot talvikuntoon ja sitten oli aika kaivaa pahvilaatikosta Perfect Homelta tilaamani sydämet led valoilla <3 Nää on kauniit!!!! 
Ja vaikeus onkin ollut siinä mihin ne laittais kun olis niin hirmuisen monta hyvää paikkaa :D
Mulla on ne molemmat, iso ja pieni, mutta vaan toiseen, pienempään löyty patterit ja niimpä vielä toinen jäi laatikkoon odottelemaan!
Toinen pääsi olohuoneen peilin nurkkaan kimaltamaan <3


Nyt nauttimaan kupillinen kuuma teetä sohvannurkkaan kera kynttilän valon <3 Tunnelmallisia hetkiä tähän iltaan sinullekkin!!!

2 kommenttia:

  1. Mun on kans pakko hillitä itseni tuon joulun kanssa. Täällä seudulla laitetaan ulkovalotkin vasta marras-joulukuun vaihteessa, mikä mun mielestä on aivan liian myöhään :(

    Olssonilla on paljon kivoja juttuja, harmi ettei meillä ole sitä kauppaa :( Aivan ihana tuo sun taulus kyllä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehdys Mia :) Mä oon ollu kyllä hämmästynyt blogeja lukiessa miten aikasin moni laittaa kaikkea koska juu, mä oon ollu aina kaikessa melkein täälläpäin eka ja porukka on mulle naureskellu ja pitänny ihan hulluna :)) Mutta tää joulun laittaminen on pikku hiljaa käyny aikaistumaan ja minäkin joskus ennen vasta marraskuun lopussa virittelin esiin valot ja koristeet mutta nyt mie oon rohkeasti jo muutamana vuonna marraskuun alusta vetänny punasen kortin esiin ;) Sanokoot muut mitä sanoo! Tuo clas ohlson on vuoden ollu täällä ja nyt vasta kesällä olen oppinnu käymään siellä ja huomannu siellä kivoja ja EDULLISIA juttuja kotiin <3 Taitaa se meidän joulukuusikin olla siellä ;)

      Poista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3