tiistai 1. lokakuuta 2013

Aarre!

<3  <3  <3  <3  <3
Oliko tarpeeksi sydämiä, jotta kaikki ymmärtää kuinka ihanan, söpön, vanhan kauniin esineen siis purkin löysin viikonloppuna :)
Aivan ihana, IHANA!!! Hieman tuunattuna, mutta kun kannen avaa voi historian suorastaan aistia siinä purkissa. On aidot ruosteet ja kulumat ja pitsiä ja tuossa purkissa on tunnelmaa ja voin lyödä vetoa, että teekin maistuu hieman paremmalta, kun tuosta sokeria kuppiin kallistaa ;)
Tämmösset löydöt tekee taas enemmän omanlaisensa ja näköisensä kodin <3

Täällä helsingissä on ollut tänään ihan mukava kirpsakka syys sää näin ikkunoista katsottuna ;) Aamusta on hoidettu kättä fysioterapiassa ja juostu sinne sun tänne, erilaisissa tutkimuksissa ja rentoutus harjoitukset on taas tullu enemmän kuin tarpeeseen... Joskus vaan täytyy osata pysähtyä! Ja nyt voisin lähteä syömään! Onhan tää puoli täällä ihan luksusta kun saa muutaman päivän olla tekemättä ja ajattelematta ruuanlaittoa :)
Lokakuukin vaihtui ja syksy se asuu jo puissa ja ainakin mun sydämessä <3
Hyvää alkavaa viikkoa :)

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana purnukka!!! Todella söpö ja romanttinen <3 Sinun blogistasi innostuneena olen päättänyt kokeilla itsekin kirjoittamista, käyhän tutustumassa www.sisustanjaunelmoin.blogspot.fi :)
    Nauti valmiista ruokapöydästä ja muista myös rentoutua <3

    VastaaPoista
  2. Toi purkki jotenkin vei mun koko sydämen <3 Kiva kuulla että olen jonkun saanut innostumaan tästä ihanasta harrastuksesta!!! :) Kävin vierailulla ja jätin kommentin...poistaisin sen robotti kyselyn sieltä, itsellenikin tuli silloin bloggaamisen alussa siitä palautetta ja se hankaloittaa kommenttien jättämistä varsinkin hieman huonompi näköisiltä :) Muutenhan olet jo pitkällä..mulla meni hirmuisia tunteja saada tehtyä blogi sivut ja taas täytyis vielä hieman muokata, kaikki ei oo nörttejä :D P.S Opettelen taas rentoutumaan..miks se on niin vaikeaa.. :)

    VastaaPoista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3