keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Tervetuloa tykkäilemään!

Kaunista kesäiltaa kaikille! :)
Mie oon muutamat päivät hommaillut täällä kaikenmoista koneella sekä kotona! Ei varmaankaan jää epäselväksi, että blogini ulkoasun kanssa ollaan tänään tehty tyttären kanssa töitä neljä tuntia :D TYKKÄÄTKÖ? Mun mielestä tuli kyllä hyvä ja niin minun näköinen <3 Jos vieläkin kirjoitus epäselvää niin käy kommentoimassa ihan reippaasti minulle! Palautetta suorastaan odotellaan :)
 Olohuoneen toisen puoliskonkin sain laiteltua valmiiksi siivoilun lomassa ja tykkään noista isoista lyhdyistä valtavasti, joita on nyt sitten vähän joka nurkalla ;)
Uuden lukijan olen saanut ja siitä hyvin, hyvin iloinen :) Tervetuloa tänne joukkoon vaan <3 Ja lisääkin mahtuu!! ;)
Eilen perustin facebookkiin blogistani sivut, johon sitten voin laitella pienempiäkin kuulumisia ja saan linkitettyä postaukset sinne sivuilleni ja jätän arki naamani vapaaksi vyöhykkeeksi blogista (en "häiriinnytä" sitten niitä, joita se ei kiinnosta :D ) Joten käyhän facebookissa tykkäämässä sivustostani, joka löytyy tästä linkistä: https://www.facebook.com/HenkilokohtainenBlogiSydamellaTehtya
 Kiitos jo etukäteen :)
Palataanhan taas pian <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3