keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Blogi haaste

 Huomenia kaikille <3 Siellä on taas ihanan lämmin ja aurinkoinen aamu ja vaikka kuinka koiran kanssa ollessani pissi reissulla vannotin itselleni, että kaadun vielä sänkyyn niin olihan tänne tultava kurkkaamaan ja tartuttava haasteeseen, jonka sain Minun vuoteni 2013 bloggaajalta :) Kiitosta vaan pienestä puhteesta, Teija! Eli haasteessa on viisi kysymystä joihin minun tulee vastata. Noh, tässäpä tämä...

1. Elätkö unelmaasi vai unelmoitko elämästäsi? Perusteluja. :)
-Elän aika pitkälle unelmaani, koska pyrin tekemään aina niitä asioita, joita haluan tehdä ja vaikuttamaan omaan hyvinvointiini. On asioita, joista uneksin... mutta unelmia pitää olla aina meistä jokaisella <3
2. Mainitse 2 elämääsi eniten vaikuttanutta asiaa. Millä tavalla ne ovat vaikuttaneet elämäsi kulkuun?
-Lapset, ihanat lapseni! En olisi edes puolikas ilman niitä! Nykyinen mieheni! Joskus aikojen alussa tupsahti elämääni mies, joka toi elämääni turvaa ja aitoa rakkautta juurikin oikealla ja minulle erittäin vaikealla hetkellä... Ja jos varastan vielä kolmannen asian niin haluan mainita äidin, minun rakas äiti, jota ilman en edes olisi tässä!! :)
3. Oletko ihmisenä sellainen, kun ITSE haluat olla vai ohjaako elämääsi jotkin trendit, toiset ihmiset tms?
Minua ei ohjaa elämässäni kukaan muu kuin minä itse. Aika vahvasti sanottu, mutta olen todella oman elämäni kulkija, jota ei muiden mielipiteet tai sanomiset saa olemaan joku muu...Yritän kuunnella kyllä joskus ohjeita ;)
4. Näin kesän kynnyksellä: Inhokkikukka? Miksi? :)
ÖÖÖÖ...Inhokki kukka...Kaikki kukat on niiiiin ihania, että mistä mä nyt sen inhokki kukan löydän.. Jos joku pitää mainita niin sametti kukka, musta se on vaan niin ruma :D
5. Jäätelö vai suklaa? ;)
No ihan ehdottomasti suklaa!! Suklaa on se joka on saanut elämääni ongelmia ja taas toisaalta ihania suloisia herkku hetkiä <3 Meillä on suklaan kanssa viha/rakkaus suhde ;)

Minun ilmeisesti pitäisi nyt sitten laittaa haaste eteenpäin ja haluankin laittaa haasteen kaikille niille, jotka ovat aloittaneet blogin pidon tämän vuoden tammikuussa eli kaikille tuoreille kanssa sisarille :)
Ja kysymykset ovat seuraavat:
1. Mitä blogin pitäminen sinulle merkitsee?
2. Mitkä asiat ovat elämässäsi tärkeitä?
3. Oletko onnellinen ja saavuttanut jo kaikki mitä saavutettavissa on?
4. Lempivärisi?
5. Mitä pelkäät?
Semmoista heti aamusta ja nyt kun ajattelin mennä istumaan aurinkoiselle terassille juomaan aamuteet niin melkoisen synkältä näyttää ikkunasta katsoen tuo ilma.. Se on se suomen kesä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3