sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Menneen viikon turinat ja alkavan ajatuksia...


Blue Village Althea Beach - Kuva 2

Heissan hei :)
Mua ei oo aikoihin jännittänyt näin paljon kuin nyt... Varmaan ainaskin NÄÄÄÄIN monta perhosta on mun mahassa ;) Mie oon nimittäin lähdössä huomenna lomalle, etelään, kyprokselle =O JUU-UU, oikeesti!!! Ja se mikä siinä jänskättää on se että osaanko mä nauttia, olla, rentoutua, ilman mun perhettä, mun lapsia.. Se ei oo mulle mikään helppo juttu kun tässä aina yleensä 24/7 pyörittää arkea kaikki ohjat tiukasti omissa käsissä! Eikä se lapsillekkaan oo ihan tosta noin, tänään on jo tullut monta pyyntöä et hei äiti, älä lähde.. :/ Apua, ikävä tuntuu nyt jo.. Toisaalta se on yksi viikko ja joskus täytyis osata olla itsekäs. Ja luotan 100% että mun mies kyllä hoitaa täällä homman kotiin ja luulen että se tekee hyvääkin koko perheelle, että äiti ei oo aina se kallio johon nojataan! Saapahan mieskin joskus pitää huolta kaikesta ja tehdä itsenäisiä päätöksiä :D Ja löytyyhän täältä apujoukkojakin sitten lasten koulu aamuissa ja muissa! Iso kiitos jo siitä valmiiksi <3
Tähän viikkoon on mahtunut kaikkea kivaa, kevätkin sitten vihdoin tuli ja lämmin aurinko <3 Lapset ihan innoissaan viettivät melkein koko päivän ulkosalla.Tänään aamusta tehtiin pyörälenkki pienimmän tyttären kanssa koiran ja hänen uuden pyöränsä kanssa :) Meillä opittiin tällä viikolla pyöräilemään vihdoin ilman apupyöriä!! Ennen tätä kevättä ei pyöräily juurikaan kiinnostanut, mutta nyt sitten haluaa pyöräillä kovastikkin, hieno juttu!

 Perjantaina meillä oli tyttöjen ilta kolmessa sukupolvessa, Minun äiti, minä ja kaikki 3 tyttöäni. Perheen miehet sitten pitivät puolestaan poikien illan kotosalla jääkiekon parissa ja varmasti nauttivat ainakin yhtä paljon kuin me :D Mummo oli leiponut herkkuja ja käytiin ensin koko poppoo karkkikaupassa ja filmiä vuokraamassa. Ja sitten loppu illasta pyörittiin ähkyssä mahakippurassa patjoilla ;)
Mieheni palkittiin perjantaina mukavalla lahjalla työpaikalla, Samsungin galaxy tab 2. Ja siitähän sitten lauantai päivänä riitti ihmettä ja jaettiin vuoroja kuka saa kattoa ja kokeilla :D
 Tänään tyttöni kävi leipomassa äitin keittiössä kaverille kakun, jossa en ollut apuna kun ihan muutamissa pikku jutuissa, ja siitähän tuli taas ihan näkönen :)
Hello kitty <3
Nyt kello lähentelee jo taas vaikka ja mitä! Hiippailen lasten huoneissa kohta ja katselen nukkuvia lapsiani toivoen kaikilla olevan ensi viikolla hyvä viikko vaikka ikävä vähän olisikin <3 sehän kuuluu hiukan asiaankin, tuo ikävä :)
Ja ainiin, meinasin unohtaa kiittää uudesta lukijasta taas!!!!!!!!! <3 Arvontaa siis luvassa kaikille vappuaattoon mennessä lukijoikseni värväytyneille ;)
Nyt mie lähden panikoimaan tuonne sänkyyn ja mielikuva harjoittelemaan lentomatkaa, koska inhoan sitä osaa yli kaiken.. Onneksi vaan reilu 4 tuntia täytyy jännittää suuntaansa!! Pitäkeehän peukkuja että kone pysyy ilmassa ja matka sujuu hyvin :) Kiitos <3 Tässä muutama kuva sieltä missä ensi viikkoni vietän!
Blue Village Althea Beach - Kuva 1

Blue Village Althea Beach - Kuva 37
Sieltä löytyy hyvin varusteltu kuntosali jossa aion käydä ainakin kerran!! Sen verran on elämäntapa muutokseni jo purrut, että tämmöisiä vaihtoehtoja haluan myös lomalle :)
Blue Village Althea Beach - Kuva 27Blue Village Althea Beach - Kuva 22 Öitä kaikille ja hyvää ensi viikkoa!! Vappuna varmasti sitten kuvia reissusta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3