sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Eipäs ja Juupas& askarteluja!

Heipä hei, viimein näin sunnuntai-iltana :)
Viikonloppu melkein meni ja lupasin jotain sisustus postailuja laitella ja melkein uskallan aavistaa, että mulla siellä ainakin muutama kävijä odottelis kovasti niitä tapetointi ja maalauskuvia, mutta ikäväkseni tuo otsikkokin antaa vihjeen siihen, että olen vielä hieman epäröivällä kannalla sen tapetin suhteen :/ Eli melkoista eipäs,juupas meininkiä :D Oli mulla yks aika pätevä syykin ;) En ollut nimittäin yhtään ottanut huomioon sitä, että tuolla seinällä on mun yksi isommista seinätarroista ja sen kyllä haluisin johonkin siirtää turvaan ja tietenkin oli kova miettiminen mihin?! No paikan olen jo löytänyt, MUTTA siinäpä onkin sitten pikku puuhaa ihan koko päiväksi kun aloittaa, kun tuo teksti on kovin haasteellinen muodoiltaan ja osa kirjaimista ihan erillisiä.. Se on nyt sitten lähipäivien askartelujuttuja :) ...Kun lapset on koulussa ja mies töissä (Saa rauhassa meuhkata ja kiroilla...)
En mä kuiteskaan halua kokonaan pettää mun lupauksia ja askartelin kyllä minun mielestäni aikasta kivan jutun meidän ulko-oveen <3 Tää ajatus on muhinut mun päässä jo pitkään vailla idean äitiä ja sitten tuli kehyksien muodossa se AHAA-elämys ;) Eli me asutaan luhtitalossa, yläkerrassa ja meidän terassit naapureista erottelee portti. Missään ovissa eikä muualla ole nimikylttejä, ei edes postilaatikoissa ja niimpä asia on häirinnyt minua, kun joskus on tullut vieraita ensimmäistä kertaa ja huuli pyöreinä seisoneet hetken oven takana, että uskaltaako koputella, jos ei olekaan oikea ovi ja niimpä sitten viimeinkin ratkaisin tämän "suuren" ongelman pienelllä vaivalla :D Ensin kyllä tarkoitus oli laittaa tämä valmis taideteos siihen porttiin kiinni, mutta mies sano että siinä se vaan menis rikki ja olis pienien uteliaiden sormien tavoitettavissa ja niimpä se "kyltti" laitettiinkin ulko-oveen! Ihanan ällösöpöviritys ;)
Ensin oli kehys, jolle en löytänyt paikkaa ja siitä lähti idea kehittymään.............

Askarteluliikkeestä akryyliväriä, jolla maalasin sieltä myös ostetut puukirjaimet vaaleanharmaalla.
Kukkia ja nappeja...
Piti löytää kortti missä joku kiva teksti ja kuva....
Sitten vielä ihanaaaaan Kukkapuoti Eveliinaan tekemään löytöjä ja kehyksen kanssa kyselemään vinkkejä... Perhosia ainakin taas..  Ja söpö lintukoto... <3
Sitten yhdisteltiin...
                          <3 <3 VALMIS LOPPUTULOS <3 <3
Ulko-ovessa omassa paikassaan <3
Kyllä mä tartun siihen isompaakin maalisutiin joku kaunis päivä, kun olen aivan varma kaikesta ;) Täytyy olla tarkka, jotta lopputulos on hyvä ja kestävä! Onneksi olen oppinut vähän kärsivällisyyttä nykyään, vaikkakin en varmastikkaan tarpeeksi vieläkään :D
Mulla oli antibioottikuurikin tuossa ja lenkkeilyt jäi muutamaksi päiväksi, mutta eilen ja tänään olen taas reippaillut kylläkin hieman masentavassa säässä... Missä ihmeessä se kevät oikein kuhnii? Siis se kevät missä aurinko lämmittää ja mieli hyräilee... Muutenkin kaikki elämäntapamuutoksessa on kohillaan ja alaspäin mennään etananvauhtia, 5,9kg tiputettu, mutta kaitpa ne laihdutusasiantuntijat sanoisivat että sopivaa viikkovauhtia ;) mie vaan haluisin hieman potkua tähän vauhtiin, nii-ii se kärsimätön.. :D Mutta onhan tässä jouluun aikaa <3 Oikein reipasta ja keväistä viikkoa sinne ja eiköhän ne orvokitkin ennen vappua tule istutettua :) Sitten pääseekin terassi postauksiin!!!
Uusi lukija taas mulla <3 Kiitos <3 Ja ajattelinkin tästä innostuksesta laitella haasteen kaikille muillekkin vielä empijöille ;) eli KAIKKI jotka tulee blogini lukijoiksi ennen vappua osallistuvat arvontaan!!! Arvonnassa taatusti jotain kivaa sulle!!!!! Ja tietenkin jo "vanhat" lukijat osallistuvat ilmanmuuta!!!!
Ei muuta, kun palataan taas...

2 kommenttia:

  1. Katja, rohkeesti vaan pensseli kouraan ja huitomaan! :) Ainahan sitä voi sitte maalata uudestaan jos ei miellytä :D Kun huolellisesti tekee pohjatyöt, ja on hyvä pensseli sekä sopivan notkeeta maalia, ei voi tulla ku priimaa! Muutamien projektien jälkeen suosittelen lämpimästi Unica Akva-maalia, jota on helppo maalata ja tasottuu hyvin.. Nimim. Kohta kaikki mahollinen (ja mahoton) maalattu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Krista ja kiitos kannustuksesta ja vinkeistä!!! :) Mulla on lähinnä ongelmana värit ja tapetin valinta :D Sitten kun ne on täydellisesti oikean tuntuset ei muuta kun pensseli heilumaan...Mä oon nykyään hiukan vaikea noissa päätöksissäni ;) Täytyy olla just eikä melkein..

      Poista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3