lauantai 23. maaliskuuta 2013

Ensimmäiset muutokset ilmassa! :)

Hip Hei ja Hurraa!!! Se olis viikko hehkutuksen aika :D LUE: Raportin! Tämä postaus sisältää aivan liian paljon hyvää mieltä ja onnistumista, joten vielä on mahdollisuus olla lukematta ;)
Eli se olis yhtä päivää vajaa 5 viikkoa "uutta" elämää takana ja vielä ei oo piina ja paniikki iskenyt. Päinvastoin nälkä kasvaa syödessä ja en tästä olosta kyllä ihan äkkiä luovu!! <3 Olen jatkanut salilla käyntejä säännöllisesti ja pakkasesta huolimatta lenkit on vedetty niinkuin on itsensä kanssa sovittu, keskiviikkona jopa ylitin itseni ja näin lauantaisin on vedetty sokeri överit :D
MUTTA PARASTA on se, että ensimmäiset MERKIT on näkyvissä, muuallakin kuin puntarissa!!! :D Masu ei enää pöhötä (niin paljon :D) poskeni on kaventuneet( ainakin mieheni mielestä ja se riittää vakuudeksi minulle) enkä saa enää helposti kaksoisleukaa väännettyä leuan alle ;) vaatteet on löysistyneet ja sisäreidet on höttöä läskiä, joten sieltä odotettavissa poistumista!!! Minulle niin tärkeitä ensimmäisiä selviä näkyviä muutoksia, joita odottelin 5 viikkoa.
Nyt myöskin tiedän mitä merkitsee sana kärsivällisyys laihdutuksessa! Kun olet monta viikkoa tehnyt töitä itsesi eteen ja vaaka näyttää samaa lukemaa, joka kerta siihen hypätessä täytyy olla sisukas. Pettymys on kaivellut minuakin muutamia kertoja ja iltaisin olen pohtinut mitä voisin tehdä väärin... Syönkö liikaa (minun tapauksessa liianko vähän) Entä liikunta? Onko määrä liikaa vaiko liian vähän... Sitten tulee se päivä, kun jo sängystä noustessa tiedät, että palkinto odottaa ja vaaka lukemat on pompanneet alaspäin...SE RIEMU JA ONNISTUMISEN TUNNE <3
Olen siis yrittänyt laihtumista aikasta monta kertaa aikuisiän aikana, mutta en ikinä tällä tavalla, olisiko tämä siis minulle se oikea tie :) sitä toivon! Ruokavalio on niin yksipuolista laihduttamista ja vaikka olenkin saanut painon putoamaan paljon nopeammin, en ole siinä kokenut tämmöistä onnistumisen riemua enkä olotilaakaan! Kyllä liikunnalla on mielettömän paljon hyötyvaikutuksia, ihan jo mielialaan asti :) KOKEILE, jos et usko!
Jokainen on liikakilonsa kerännyt omalla tavallaan ja minä pullista ja makeasta! Ruoka ei ole ollut minulle ikinä mikään ongelma. Nyt se on :D Eli minulla on hirmuinen opettelu syödä tarpeeksi! Millään en meinaa päästä edes 1500 kilokaloriin päivässä, kun ei ole niitä pullia ja suklaita apuna! Mutta päättäväisyydellä tämänkin opin ajan kanssa. Muutoksia meillä ei ole tehty ruokien koostumuksissa tai raaka aineissa vaan syön aivan samaa lämmintä ruokaa kuin muutkin. Rasvaton maito vaihdettiin kevyt maidon tilalle jo tammikuussa koko perheelle ja salaatti on jo osa meidän kaikkien ruokailua. Hedelmiä olen opetellut pikku hiljaa monipuolistamaan ja kasvikset on nyt opettelun alla. Ja NAM, miten makuaistikin on parantunut.
Sitten nää lauantai päivät. Koko perheen karkki ja herkkupäivä <3 Nyt aamusta vielä on hyvä olo, mutta illalla on niin huono olo, kuin olisi myrkyttänyt itsensä :D Mutta ehdottomasti tarvitsen tätä päivää etten sitten sortuisi muina päivinä tai että makean himo kasvaisi yli sietokyvyn ja sitten popsitaankin tulvan auetessa vappuun asti ilman huolen häivää..hih
Jos minulla on tätä tekstiä lukemassa vielä tässä vaiheessa edes yksi ihminen, kiitos sinulle! Tämä on äärimmäisen tärkeää minulle päästä tänne kirjoittamaan tuntojani ja vielä jos jonkun saisin innostettua kokeilemaan samaa kuin minä, olisin ihan happynä :D
Tällä hetkellä oloni on kuin yli virittyneellä kaasupallolla ja taidankin alkaa purkamaan intoani noihin pajunvitsoihin ja mennään lasten kanssa kauppaan ostamaan pizzat <3 Mies on pilkkikisoissa, pidetään peukkuja! Aurinkoista mielialaa sinullekkin ja hyviä fiiliksiä viikonloppuun ;)
P.S Kaikille tukijoille ihan erikoishalit ja salitreenaajalleni, joka ei vielä yhtenäkään päivänä ole jättänyt minua yksin sinne menemään, lentosuukot ;) 900 grammaa per viikko taakse jätettyä läskiä, JES!!!!

2 kommenttia:

  1. LOISTAVAAAAAAA KATJA!!!! :) <3 Olen niiiin häppy puolestasi koska kuuntelin ne ärräpäätkin jossain vaiheessa, kun tuloksia ei tullut! ;D Tästä on hyv jatkaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiitos taas Teija!!! :) Ja loistava on olokin ja suu täynnä pizzaa, eläköön vapaapäivä ja liikunnan riemu taas huomenna ;)

      Poista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3